Versetul zilei

Tuesday, October 11, 2011

Cealalta eu...

Cealalta eu...

M-am gandit sa-ti scriu, as avea multe sa-ti spun acum, dar nu este momentul potrivit. Cred doar, ca ,ai fi mandra de mine daca m-ai putea vedea, pentru ca am indeplinit o parte din conditiile pe care tu mi le-ai pus candva. Am ajuns acolo unde tu n-ai crezut ca voi ajunge vreodata. Si te-am lasa in urma, deoarece m-am schimbat mult, dar nu-mi pare rau, pentru ca, desi am ramas o copila naiva, mai cred in tine.


Dar, draga cealalta  eu, as vrea sa stii, ca intr-o zi voi  disparea si eu cea de acum deoarece timpul si circumstantele si-au facut planuri impreuna. Vor sa-mi distruga inocenta, naivitatea, si dragostea. Stii ceva? Nu vreau sa le dau sperante dar cred ca pe zi ce trece reusesc tot mai mult.Crezi ca ar trebui sa lupt?  Eu cred ca nu. Sa stii, ca nu sunt suparata , m-am adaptat la viata pe care o traiesc acum, si tin sa-ti multumesc pentru ca,  fara tine,  nu as fi ajuns niciodata sa fiu cine sunt.

Acest text se refera la ceea ce am fost candva, si la cea ce sunt acum. Nu prea am ce sa va zic astazi, va spun doar atat: " asigurati-va ca ii intelegeti pe cei pe care ii iubiti!"

9 comments:

  1. ..esti o alta persoana acum sau doar aceeasi care a mai facut ceva pasi ?

    ReplyDelete
  2. eu ador schimbarile dar uneoir poti deveni confuza... o sa incerc sa aplic sfatul. o zi buna sa ai.

    ReplyDelete
  3. intelegerea trebuie sa fie reciproca...

    ReplyDelete
  4. ai un blog foarte frumos.....felicitari...

    ReplyDelete
  5. Cu toţii avem un alter ego. Şi tu îi vorbeşti atât de frumos, încât cred că te-ai îndrăgostit de el.

    ReplyDelete
  6. timpul si imprejurimile din viata ne determina sa ne schimbam...in bine sau in rau...depinde ! :|

    ReplyDelete
  7. Inaintind in timp,toti ne schimbam......,numai ca:)) schimbarile nu trebuie sa ne sperie,nu trebuie sa fie regretate.Stiu nu este cazul de fata,chiar ma bucur ca schimbarile de care vorbesti te multumesc si ca au la baza o alta persoana careia ii datorezi schimbarea de care acum esti multumit/a.Sa ai parte doar de evenimente multumitoare!

    ReplyDelete