Versetul zilei

Saturday, October 8, 2011

...Iubind...

Iubesc copilul din mine, pentru ca exista si imi da zi de zi aripi sa pot zbura spre locurile  nepermise pasilor mei inceti. Iubesc ploaia, pentru ca o pot simti, si ma inconjoara adeseori cu raceala ei de neincalzit. Iubesc apusul pentru ca privindu-l ma cuprinde un dor nebun de vara si de noptile pierdute privind stelele. Iubesc fiinta mea, pentru ca este atat de minunata incat ma trimite cu gandul la Creatorul Universului.


Iubesc soaptele pentru ca ele imi dovedesc ca cineva imi atinge sufletul. Iubesc cantecul, pentru ca in el isi are locuinta dragostea. Iubesc tacerea pentru ca este de aur si merita sa fie pretuita. Iubesc sufletul , pentru ca el este nemuritor si pentru ca l-am primit de la Dumnezeu. Iubesc zapada, pentru ca ascunde niste stelute mici ce alcatuiesc un intreg impreuna. Iubesc porumbeii, pentru ca sunt atat de puri si de gingasi incat  ma trimit cu gandul la libertate.Iubesc, sa iubesc pentru ca numai prin iubire il pot vedea pe Dumnezeu oriunde in jurul meu.

7 comments:

  1. wow ca intotdeauna ma lasi fara cuvinte..

    ReplyDelete
  2. multumesc florin :* multumesc florea >:D<

    ReplyDelete
  3. Şi eu iubesc... de obicei. Acum cred că am mai uitat din esenţă pe undeva prin cutiile cu praf ce zac în sufletu-mi pătruns de melancolie şi tristeţe. Mereu plec cu ceva spiritual de la tine de pe blog. Felicitari!:*

    ReplyDelete
  4. Frumoase gânduri!
    Seară excelentă îți doresc!

    ReplyDelete
  5. ~Rebeca C. multumesc :)

    ~Denisaaa,ma bucur ca ti-au placut.

    ~*ELENA*,multumesc, o searca excelenta iti doresc si tie!

    ReplyDelete